Searching...
3 Ocak 2017 Salı

2016'da Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog

2016'da Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog

Yazmayalı haftalar oldu değil mi? Ben de bayağı bir yalnız bıraktım buraları. Ders, okul vs. derken pek de bakası gelmiyor insanın. Her neyse madem ki yeni yıla girdik, ben de 2016'da blogumda neler olduğundan bahsedeyim. Klasik şeyler işte; ilk yorum, 100. yorum, 1000. yorum, tıklanma sayım, izleyici sayısı, popüler yazılar, en çok yorumlanan yazılar... Öyleyse giriş kısmını uzatmadan sizleri olanlarla karşı karşıya bırakıyorum.
  • İlk yorumum ise adaşım Semih Erdoğan tarafından bu yazıma geldi. Bunun yanında 100. yorumu kendim yapmışım. 1000. yorum ise deeptone tarafından gelmiş.
  • 2667 tıklanma ile en az sayfa görüntülenen ay şubat olurken, 24980 tıklanma ile en fazla sayfa görüntülenen ay aralık ayı oldu.
  • Son olarak 122 değerli takipçi ise blogumu takip etti.
Özetle, 103 adet yazı, 160.000'den fazla tıklanma, 1340 adet yorum, birçok tema, onlarca samimi blog yazarı ve daha fazlasını 2016 yılında elde ettim. Aslında yazacak daha çok şey var da şu an aklıma gelmedi idare edin. Bu süre içerisinde bir kez olsun yorum yapan, yazımı okuyan, sadece ana sayfasına bakıp çıkan, takibe alan kısacası bu blog ile alakası olan herkese teşekkürler ve mutlu yıllar.

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumunuzu buraya yazabilirsiniz

 
Back to top!