Searching...
24 Eylül 2016 Cumartesi

OGInstagram APK ile Instagram'ın Sınırlarını Aşın!


Bir haftadan beri blog ortamından uzak kaldım ve bayağı da boşladım. Sebebi bariz bir şekilde belli. Okul. Her neyse bu bir haftanın sonunda neredeyse herkesin işine yarayabilecek bir uygulamadan bahsedeceğim ki herkes faydalanabilsin. Başlıktan da anlayabileceğiniz gibi uygulamamız "OGInstagram". Hatta birçoğunuzun tam da istediği gibi bir uygulama olacağından hiç şüphem yok, var işte bir numarası.

Hatta yazıma devam etmeden öncesi mobil cihazınızda Instagram uygulaması varsa kaldırın derim, ha tabi daha kullanışlı olanını kullanmak isterseniz. Yoksa size kalmış tabi ki. Hani bazen güzel fotoğraflar, videolar görürsünüz Instagram'da ve sonrasında "Şunu indirsem ne iyi olurdu." dersiniz. Ha işte OGInstagram da istediğiniz video veya fotoğrafı direkt olarak indirmenize olanak sağlar.

Logosu dışında resmi Instagram uygulamasıyla birebir olan bu uygulamadan istediğiniz kişinin profil fotoğrafına basılı tutarak tam boyut halinde de görüntüleyebilirsiniz. Biliyorum ki birçok kişi, başkalarının profil fotoğrafını tam boyut şeklinde görmek istiyor. "Eee başka ne numaraları var?" diyecek olursanız, daha farklı bir özellikle karşılaşmadım şeklinde yanıtım olurdu. Onu da siz bulun artık, vardır daha bir şeyler.

Zaten sırf indirme özelliği bile bizlere yeter değil mi? Bana göre uygulama gayet kullanışlı. Sizler de indirin ve kullanın derim. Tabi önce kendi Android cihazınızdaki uygulamayı kaldırdıktan sonra. Yoksa yükleyemezsiniz ki. "Amma da uzattın ver artık şu linki!" dediğinizi duyar gibiyim. Her neyse bende buraya son noktayı koyup hemen aşağısına indirme butonu bırakıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumunuzu buraya yazabilirsiniz

 
Back to top!