Searching...
28 Ağustos 2017 Pazartesi

Harika Düşünceler Elde Ettiğim Yer: Ulaşım Araçları

Harika Düşünceler Elde Ettiğim Yer: Ulaşım Araçları

Ulaşım araçları... şüphesiz mükemmel fikirlere sahip olduğum yer. Bazen yazacağım bir yazının başlığının bazense başlığın altına yazacağım cümlelerin bir bir aklıma geldiği yer. Sadece bununla da sınırlı değil, bazen de türlü türlü senaryolar ile kurulan film türünde hayaller geliyor aklıma. Genelde yolculuğumu türlü türlü düşüncelere dalarak geçiriyorum ve bu benim için çok keyifli bir şey, dışarıyı seyrederek türlü türlü düşüncelere dalmak.

Arada etrafa bakıyorum da en küçüğünden en yaşlısına kadar birçok kişinin telefonlara gömüldüğünü fark ediyorum.  Otobüse biniyor, akbilini basıyor ve oturup elini cebine attıktan sonra telefona sarılıyor, bir saniye bile geçirmeden. Gömülüyor telefonun içine. Kimisi (özellikle belli bir yaşa gelmiş kişiler) "Candy Crush" oynuyor, kimisi sosyal medyada takılıyor, kimisi mesajlaşıyor vs. artık hayatımız tamamen bu ufacık telefonlar olmuş.

Her neyse konudan biraz saptım gibi, anlatmak istediğim şeye döneyim ben. Bana göre ulaşım araçlarında çok güzel düşünceler elde ediliyor ve benim isteğim, insanların araca biner binmez telefonlara sarılmak yerine 10 dakika da olsa düşüncelere dalması. Belki de bu 10 dakika hayatınızda bazı şeyleri düzeltecek ve iyi gelecektir. Hem boşa zaman geçmez hem de fazla radyasyona maruz kalınmaz.

Bu konuyla ilgili aklımda bir proje var sizlerle paylaşmak istediğim. Ulaşım araçlarındaki düşündüğüm bazı fikirleri vs. sizlerle paylaşarak yeni bir seri başlatacağım. Serinin başlığı ile ilgili kafamda bir şey yok ama ilerleyen günlerde bir şeyler düşünürüm. Hatta yolculuk sırasında aklıma gelen basit bir düşüncemi yazayım buraya. Çok değerli elmasları, yer altından binbir zorlukla çıkaran işçilerin hiçbir şey elde edemediğini ama iş adamlarının hiçbir emek sarf etmeden kolayca bu elmasları elde ettiği dünyanın ne kadar adaletsiz olduğunu düşünmüştüm. İşte bu tip basit düşünceleri derleyerek ilerleyen zamanlarda sizlerle paylaşacağım.

Sizin de buna benzer düşünceleriniz varsa yorum bölümünde paylaşabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumunuzu buraya yazabilirsiniz

 
Back to top!