Searching...
9 Ekim 2016 Pazar

Dinlediklerim #1: Dinlediğim 5 Müzik


Ya menüye "Dinlediklerim" diye kategori eklemişim fakat hiç bu kategori ile ilgili yazı girmemişim, ne kadar da saçma değil mi? Takip edeniniz varsa biliyorsunuz, bayağıdır boşladım blogu. Biliyorum yapmamam gerekiyor, ama fırsat bulamıyorum. Şimdi karşınızdayım ve dinlediğim 5 müziği sizlerle paylaşıyorum. Kulağıma hoş geleni dinlediğimden tarzları farklı farklı 5 müzik. Belki de bu müziklerden bazılarını ilk defa göreceksiniz. Ben sizlere dinlediklerimi aktarırım, sizler de hem müzik keşfetmiş olursunuz hem de dinlediğim bazı müzikleri öğrenirsiniz. (Sanki çok işinize yarayacakmış gibi, burası kişisel değil mi tabiki de böyle yazılar yazacağım. 😂) Neyse girişi uzatmadan ufaktan geçeyim müziklere.

1. Roy Jones Jr. - Can't Be Touched


Geçen günlerde Tomas Ujfalusi'nin Galatasaray'dayken videolarını izliyordum ve arka planda bu müzik vardı. Tabi haliyle yorumlara baktım. Koca yürekli bir arkadaş müziğin adını yazmış ve böylece bu müziği keşfettim. Sizce de beati harika değil mi?

2. Fabrizio De Andrè - Don Raffaè


Youtube'da bir müziğe bakarken ordan oraya zıplayarak bir çalma listesi ile karşılaştım ve 50 küsür müziğin hepsini incelemeye başladım. Aralarından beğendiklerimi ayıkladım ve aralarında bu müzik de vardı. Fakat ben Soundcloud üzerinde bulunan canlı performansı daha çok beğendim. Müziği çok sakin bir şekilde söylemiyor mu?

3. We No Speak Americano


Fabrizio De Andrè - Don Raffaè müziği ile aynı kaderi yaşadı bu tarihi müzik. Baktım kulağıma bir hoş geldi ben de dinlemeye başladım ve daha sonra Soundcloud üzerinden cover versiyonlarını da inceledim tabi. Artık son olarak bu versiyonu beğendim ve dinlemekteyim. Sizce de müzik çok hoş değil mi?

4. Fast & Furious 6: Raptile Ft. Da Lioness Cronite - HandzUp


Öncelikle Trivago reklamından nefret ettiğimi söyleyerek yazıma devam etmek istiyorum. Yeter artık be! Her neyse bu müziği keşfetme macerama geleyim. Hızlı ve Öfkeli serisinde bulunan müzikler şekil, güzel, kulağa hoş gelen şekilde olur. Tabi aynı duyguları sizler yaşamıyorsanız, orası ayrı bir şey. Ben de Youtube'dan "Fast And Furious rap" şeklinde arama yapıp müzikleri inceledim ve "Fast & Furious 6: Raptile Ft. Da Lioness Cronite - HandzUp" müziği ile karşılaştım. Beğendim ve dinliyorum. Müzikte araya kız girmeseydi, daha iyi olurdu.

5. Ludacris - Act A Fool


Bu da bir Hızlı ve Öfkeli müziği keşfi. Zaten aşinaydım daha öncelerden bu müziğe. Bilenler vardır, en efsane müziklerinden biridir Act A Fool. Anlamı her ne kadar iyi olmasa da kulağa hoş geliyor işte.

Son Sözler

Aslında ben pek müzik dinleyen birisi değilim, yeni yeni işte. Bir de şöyle bir huyum var, tek bir kişinin ya müziğini ya da tek bir tarzda müzikleri dinlemiyorum. Tarz, sanatçı fark etmeksizin kulağıma hoş geleni dinliyorum. Her neyse aklınızda bulunsun bir daha "Dinlediklerim" serisinden bir yazı yazdığımda Hızlı ve Öfkeli serisinden onlarca müzik eklemeyi düşünüyorum, sadece Hızlı ve Öfkeli.

Son olarak, sizler bu müzikler hakkında ne düşünüyorsunuz. Beğendikleriniz ya da bildikleriniz var mı?

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumunuzu buraya yazabilirsiniz

 
Back to top!