Searching...
20 Ağustos 2016 Cumartesi

Mim #6: Satır Arası Mim

Mim #6: Satır Arası Mim

52 günden beri hiçbir mim yazısı yazmamıştım, bayağı da olmuş be. Zaman ne çabuk geçmiş. Her neyse sağ olsun Emre Bektaş beni başlattığı bir mim yazısında mimlemiş ve ben de çok geçmeden yanıtlamaya karar verdim. Kısa da bir şey zaten. Ayrıca kendisine beni mimlediği için buradan teşekkürlerimi iletiyorum. Haydi sorulara geçelim mi?

Mim #6: Satır Arası Mim

1. Nasıl blog yazmaya başladınız?

Öncelikle ben sizlere şu yazımı bırakarak soruyu yanıtlayayım. Blog yazmaya bir heves üzerine Android oyun ve uygulamaların APK dosyalarını paylaşmak amacıyla başladım. Açıkçası bende ne bir yetenek ne de blog açma isteği vardı. Birden oldu diyelim.

2. Blogunda daha önce yazmadığın bir tarzda yazacak olsan bu ne olurdu?

Gezi yazısı yazmayı isterdim. Gezip, gördüğüm yerleri (ki ben çok gezen birisi değilim) sizlere aktarmak iyi bir şey olsa gerek. Bakalım gezdiğim zaman onu da düşünürüz. Siz beğenecek misiniz? Orasını bilemem.

3. Bloglarda okumayı en çok sevdiğin konular nelerdir?

Başta "İzlediklerim" kategorisi altında bulunan tüm yazıları okumayı severim. Bir de ilgimi çeken dizi veya film olunca tadından yenmiyor. Ayrıca Blogger'a dair tüm konular. Eklenti, tema, ipucu vs. gibi konuları da okumayı severim.

4. Hayatta en çok yapmak istediğin 3 şey nedir?

Valla hiç düşünmedim be. Ama ilk olarak kendime ait bir evim olduğunda içerisini eskiyi andıran eşyalar ile dizayn etmek isterdim. Daha sonra müthiş bir PC sistemi [ledler, ışıklı klavye (Razer Blackwidow Chroma) vs.] isterim. Son olarak da aklıma hiçbir şey gelmiyor ama uyduracağım bir şeyler. Düzenli bir şekilde binlerce film indirip koleksiyon yapmak da son isteğim olurdu.

Mim #6: Satır Arası Mim

Son Sözler

Gördüğünüz üzere çok basit bir şekilde yanıtlanabilen ve her sorusuna bir cümle ile cevap verilebilecek bir mim. Üşengeçler için biçilmiş bir kaftan da denilebilir. Daha ne olsun? Peki sizler bu yazım hakkında neler düşünüyorsunuz, beğendiniz mi?

Kimleri Mimledim?

Hem az çok tanıdığım birkaç kişiye hem de yeni yeni görmeye başladığım birkaç kişiye mimi şutlamak istedim. Tabi cevap vermek zorunda değilsiniz, amacım etkinliğin etkinliğini artırmak. (Nasıl bir cümleyse) Her neyse işte lafı dolandırmayayım ben.


0 yorum:

Yorum Gönder

yorumunuzu buraya yazabilirsiniz

 
Back to top!