Searching...
22 Şubat 2013 Cuma

Hande Yener - Kraliçe


şarkı sözleri:Kraliçe... Kraliçe Hadi söyle bakalım düşünceni hakkımda Ya da saydır bakalım yeni gücüm hakkında Atacakları biriktirmiş kalbim www.sendeyim.com Kapının önüne koymayı bildim... Kraliçe Seni gördüm bir şey hissetmedim işte Bana geldi fazlasıyla bir neşe Doğru otur karşında bi kraliçe varken... Kraliçe Seni gördüm bir şey hissetmedim işte Bana geldi fazlasıyla bir neşe Doğru konuş karşında bi kraliçe varken Kraliçe varken... Kraliçe... Hadi söyle bakalım düşünceni hakkımda Ya da saydır bakalım yeni gücüm hakkında Atacakları biriktirmiş kalbim Kapının önüne koymayı bildim... Kraliçe Seni gördüm bir şey hissetmedim işte Bana geldi fazlasıyla bir neşe Doğru otur karşında bi kraliçe varken... Kraliçe Seni gördüm bir şey hissetmedim işte Bana geldi fazlasıyla bir neşe Doğru konuş karşında bi kraliçe varken Kraliçe varken www.sendeyim.com Kraliçe... Kraliçe Söz - Müzik: Sinan Akçıl

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumunuzu buraya yazabilirsiniz

 
Back to top!